Sunday, June 26, 2011

episod dua satu =='


wehh aku mintak maaf -.-
sumpah aku tak ada niat nak tipu kau or what ,
memang salah aku tak nak berterus terang dengan kau ..
aku tak sampai hati weh , sebab kau dah buat macam macam untuk curi hati aku . aku tak nak kau sedih sebab aku , memang aku nak straight to the point dengan kau tapi aku nak tunggu masa yg sesuai , tak tahu pulak benda nak jadi hari tu , SORRY deep from my heart zul :(
aku berani kan diri aku untk text kau but tak mampu weh , aku tahu kau benci aku . org macam aku memang layak kena benci . sebenarnya dari start aku closed dengan kau sayang aku dekat kau just sebagai seorang adik dengan abang and tak lebih dari tuh , tapi aku tak tahu yg kau betul betul syg aku lebih dari tu . aku hargai sangat apa yang kau dah buat untuk aku , selalu bagi aku icecream mcD , bawak aku main ice skate , ambik aku balik kerja , bagi present time birthday , belanja aku tengok wayang and macam macam lagi , thanks for everything . hope kau still dapat terima aku , even tak macam dulu , tapi still sebagai kawan . sumpah aku rindu text celaka kau semua tuh -.-


mintak maaf :(